tisdag 31 augusti 2010

Why?


Var på stan en sväng innan jag tog min andra älskling och åkte hem till Dalarna igen. Köpte nya underkläder, strumpor, en mysig halsduk, "bokstäver" som man kan ha på väggen, på hylla eller vad man vill (jag valde LOVE, givetvis ;P) och sist och även minst, bebiskläder :D Jag blir så kär så jag blir tokig! Så mycket fint det finns. Nu har man ju en bebis att köpa kläder till också :) Och om två månader kommer det ännu en till i min bekantskapskrets. Då är det Ninas tur ♥ I morgon får Ida, Nelly och Mattias komma hem. Hoppas dom orkar med lite besök i veckan, jag bara måste få komma och mysa!

Åt skogen med Norrköping, Göran och JH. Jag vill få hem mitt hjärta ju!! Att jag aldrig vänjer mig...

1 kommentar:

  1. Åh, jag har också en kompis som snart får smått. LÄNGTAR!!!
    Kan gå och titta på bebiskläder huuuur länge som helst hehe.

    SvaraRadera