torsdag 27 oktober 2011

full fräs

kom hem åtta ikväll. har varit hemifrån i 13 timmar alltså :P åkte direkt till SATS efter jobbet, idag körde vi Bodystep och nu blir det vila i två dagar. söndag provar vi zumba :) det har jag velat länge så det ser jag fram emot! i morgon komme jag ha mer fullt upp. in till stan efter jobbet för att möta upp Pontus m.fl. för ett glas eller två och snacka lite. sen hem, dusch, äta och sen vidare till Sofie och brudarna. kvällen avslutar vi på Nöjes som bjuder på Sak Noel och maskerad. kommer bli awesome :D jag avslöjar inte vad vi ska klä ut oss till. men vi har ett tema som alla följt! :P vi kommer vara snyggast, lätt! Sofie ska sminka oss allihopa, och jag har köpt lösögonfransar. gillar inte såna, och har inget behov av det eftersom mina är så långa och tjocka redan. men i morgon är det maskeras som sagt, då blir det som det blir :P nu ska jag sova så jag har massa energi i morgon!

natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar