lördag 1 oktober 2011

pump it

laddar inför ikväll :) fick höra en rolig grej från kusin Jimmy också. så jävla bra beslut, klart det ska firas!! om drygt två timmar kommer kalasgänget hit :)
känner nu vad trött jag blev. powernap? var uppe 7.20 i morse för att göra klart i stallet eftersom vi skulle på innebandymatch, men den blev inställd. skoj :P så var uppe tidigt i onödan. är så gott som färdig, snudd på en dusch och ombyte. borde hinna med att unna mig en liten vilostund. så jag pallar. för ikväll är det klackarna i taket! var längesen jag var så här peppad, men det är som sagt så mycket bra att fira ikväll :) fick så himla mycket energi av att komma hem också. kommer bli ännu mer tankad med det ikväll då jag får träffa ännu fler betydelsefulla människor! lär vara helt speedad efter denna helg ;) KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar