lördag 22 oktober 2011

mys :)

med Kajsa! nu har hon precis gått hem. vi har gjort egen pizza, med mozzarella, parmaskinka, ruccola (rugguggla hahaha), fetaost och körsbärstomater. till efterrätt gjorde jag äppelpaj, så nu är jag riktigt mätt och belåten :P om jag inte hade sovit så länge idag (11) hade jag nog kunnat sova nu också, men det kommer inte hända tyvärr. så sitter väl uppe ett tag till och skrotar :) kan ju inte greja med något mer i lägenheten i alla fall. har nämligen städat i ca 4 timmar idag! jag har nog gjort typ allt utom att putsa fönstren, vilket är gjort för denna säsong :P även om det inte var smutsigt i den bemärkelsen var det bara himla skönt att få gjort! fick även upp duschdraperiet och den där f*rbannade stången. badrummet blev helt annat :) och nästa helg kommer mamman och pappan. då blir det ännu mer i ordning här! då kommer spegeln upp på väggen i hallen = sittbänken får sin plats under, läslampor kommer upp i sovrummet, plus lite annat småfix :) jag som tycker jag är i ordning redan. men såna där småsaker gör skillnad, helst nu när jag vant mig med det som faktiskt inte är klart ännu. det kommer bli kanon :) jag har nog en bra vecka framför mig! massa bra saker inplanerad, sånt gillar vi :) lönen kommer också, och den är så fruktansvärt efterlängtad!! är den ju alltid, mer eller mindre. men denna gång är det annat! det är nu först jag känner att jag har chans att komma ikapp livet även på det ekonomiska planet. gött är det hur som!! :) jag är på väg i rätt riktning.

ok, de blev mycket. vi säger väl så för idag? i morgon är det söndag. redan! håll i hatten... puss!



så glad att jag fått lära känna dig. underbara människa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar