onsdag 5 oktober 2011

sjukis

efter jobbet igår åkte jag ut till Elgiganten och lämnade in min dator. hårddisken höll tydligen på att gå upp i rök, så det var bara att lämna in den (typiskt mig att ha sånt oflyt att få just det exemplaret när man väl kostar på sig en rejäl dator :P men nu blir den i alla fall fixad). sen brummade jag och Ibizan in till stan igen. mötte upp Kajsa i MittiCity, tog ett varv på Hemköp och sedan for vi vidare till våra kvarter för en visning av mitt nya krypin, massa prat, mys och planering :)

myskväll!!


idag är jag hemma och är sjuk. så typiskt att bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång med jobb. men man är väl inte mer än människa, nya barn - nya baciller. bara att inse. köpte massa jox på life igår. kurerar mig allt jag kan, och nu ligger jag i sängen igen efter en god frukost. får väl vara glad så länge jag känner smak :P

på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar