tisdag 25 oktober 2011

SATS


nu har jag klivit upp från min goshörna i soffan (bild ovan). jag har ätit lite makaroner och köttfärssås (mums!!) och dricker vatten som en tok typ. har druckit massa vatten idag, vilket har resulterat i en massa toabesök. försöker vänja mig. lyder nämligen ett tips från coachen (en av dom) :P snart ska jag ta apostlahästarna och gå Långgatan ner för att ta mig till min Kajs. strax innan 18 ska vi möta upp Johanna nr 2 utanför SATS. vi ska köra lite uppvärmning inför Balance-passet som börjar 18.30, spännande :O har aldrig varit på ett sådan förut för det första. och för det andra är jag lite nervös. nya lokaler, nya tränare, nya människor överhuvudtaget OCH jag har inte tränat på typ hundra år. men det ska väl gå bra?! :P laddar med Takida, då borde det gå som på räls kan jag tro. wish me luck!!

ikväll är det DHW också, ej att förglömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar