lördag 8 oktober 2011

vardagsavslut/helgstart

tur att Emma är liten eftersom min bil är så extremt "stor" :P
hemma hos mig
Kajs myser medan jag styr efterrätt :)

hallon, björnbär, mörk choklad toppat med Kesella vanilj och rörsocker. mums!!


gårdagen var förträfflig! slutade jobba 14, åkte ner till stan och grejade med nyckelkvittens. hämtade upp Kajsa och Emma för en tur till Råtorp så de fick hämta ut sina massagebänkar (räknar med att få provligga några gånger framöver ;P) lämnade Emma och hennes grejer på Norrstrand, fortsatte ut till Elgiganten för att hämta min dator som var färdigservad, handlade på Ica MAXI och for sedan hem till Herrhagen igen. vi gjorde i ordning fredagsmys här hemma hos mig och spenderade resten av kvällen här :)
även denna kväll ska spenderas på Geijersgatan, fast hemma hos Frida tillsammans med Madde :) blev med på en utekväll. vet nog innerst inne att jag egentligen borde ha stannat hemma och vilat. men har ju hela dagen på mig i morgon ;) har varit duktig och vilat mig idag också. och sen behöver man ju inte gå ut så hårt? så säger man ju alltid, men tänkt hålla på det denna gång ;P kan vara svårt när jag inte varit ut och clubat på över en månad :O det kan ju hända att det spritter lite extra i benen då menar jag. det där fixar jag :)
ha en bra fortsatt lördag vettja! KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar