måndag 24 oktober 2011

måndag

veckan är redan igång! tisdag i morgon, hej vad det går?! vart är livet på väg egentligen? :P jag hoppas det har en fin överraskning åt mig där framme någonstans (inte för långt fram dock...).
i morgon ska jag vikariera i en förskoleklass! på ny (för mig) skola dessutom. kan bli intressant :) gillar åldern, 6-åringar är roliga :D förstadiet till tonåren sägs det, och det stämmer sannerligen! hoppas jag hittar, men det ska nog inte vara några problem. börjar känna mig rätt hemma på Hammarö nu ändå. onsdagen är fortfarande oklar, hoppas någon bokar mig i morgon så jag slipper bli väckt av telefonen på morgonen. jobbigt är det, för jag ligger och väntar på att det ska ringa typ hela natten känns det som. det blir orolig sömn hur som, tror ni förstår hur jag menar :) jobbar till 14.30 i morgon, det är lyx!! idag fick jag jobba över en timme, till 17. inte så lyxigt. men extra pengar i alla fall, får väl se det så nu i dyrtider :P

bild från promenaden igår. det är så fint i mitt Karlstad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar