måndag 19 november 2012

lillördag

onsdag redan, sagt det förr men det är sjukt vad dagarna går! idag är det +8.6 och regn. rockigt väder! klockan är nio och det är fortfarande mörkt. det kommer nog inte ljusna upp särskilt mycket idag! trots detta  känner jag mig oförskämt glad :O kan inte sätta fingret på varför, men bara en känsla jag har och den ska jag försöka behålla så länge som möjligt! försökte blogga igår men vårat superduperinternet dör ju stup i kvarten, helst på kvällstid och då är det som det är :/

var på yoga igår också! den var inte lika bra som den jag brukade gå på i kd, men träningsvärken börjar komma krypande känner jag så det kan jag vara nöjd med iaf :) måste ju ha gjort något rätt menar jag! efter jobbet vankas det body pump = ofrånkomlig träningsvärk. men vem vill komma ifrån träningsvärken? den hör ju lixom till. det börjar bli dags att avrunda frukosten och dra mot jobbet, börjar 10.15 men tänkte gå tidigare så hinner jag kanske göra lite planering inför nästa vecka.

hadee :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar