tisdag 13 november 2012

disciplin!

vad är det? :P tog med mig jobbpc:n för att göra lite nytta, men istället sitter jag här och äter nötter och myser efter en go dusch! klockan är efter nio och jag börjar lite lagom seg i kolan. blev dock bytta vakter så jag jobbar sen istället för tidig, så börjar 9.30 istället för 7.30! med enkel matematik skulle man ju kunna påstå att jag rett og slett fick lite extra tid ikväll att göra lite jobb ;O måste faktiskt... för i morgon finns ingen tid och på torsdag ska allt vara färdigt för då ska veckoplanen och andra infogrejer skickas till Pae som ska översätta till thai, för att jag sedan ska kunna skicka ut allt med mail till föräldrar med både norsk och thai. it´s not only only så att säga! mycket tid som fattas för att saker och ting ska gå ihop om dagarna. föräldrasamtalen tar min tid utöver den vanliga arbetstiden, och då är det ju faktiskt ingenting över egentligen! hoppas jag kan ta ut lite övertid när allt med samtalen lagt sig! vore skönt... :)

veckans första träningspass är även avklarat; 25 min löpning, och efter det ett rygg/magpass. va riktigt gött!! :) i morgon blir det ingen träning.. men på torsdag och fredag kör jag igen! skönt att ha kommit igång.


ny favorit. den är skön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar