måndag 12 november 2012

ny uke

ny vecka, och den där nedförsbacken jag skrev om i torsdags var riktigt brant :P va knappt hemma under helgen känns det som... bara och vände i stort sett! haft en superduperbra helg iaf :) fredag blev det tacos och check av Annas nya lägenhet! dagen efter tog vi på den lilla svarta och drog ut på byen, med besked :P Anna vände i dörren, och det skulle nog jag också gjort... stekställe och massa champagne, heh ja. kan ju bara sluta på ett vis! vet inte om jag passade in där egentligen. men fick rejäl fart på kostymnissarna, det är då ett som är säkert! :D haha ja jösses... igår blev det inte mycket. sova i omgångar, äta pizza och titta på serier med Daniel G. var en trött Johanna som steg in på jobbet i morse :P sånt man får ta ibland. blir säng i tid ikväll då! börjar kl 8, så kudden ropar på mig där inne i mitt lilla skrymsle. drar kanske på ett solsidan-avsnitt och somnar in för idag :)

om jag ändå hade känt mig sådär fräsch igår..haha.

i morn blir det och köra på gymmet igen. vila idag! tänkte röja här hemma när jag kom hem från jobbet, men grabbarna var redan i full gång med det. Walle med dammsugarn, Hugo med moppen och Daniel med dammtrasan, haha! perfekt... ;) åh, på tal om det ska jag hänga tvätten ! tur jag kom in på städning annars hade jag glömt...

natt :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar