måndag 19 november 2012

tungt hjärta

måndag, den 6e veckan har passerat sedan min Tösen lämnade jordelivet. tiden går så fort, för fort! har världens ångest över det.
det är mycket tankar på mycket. mycket som jag egentligen inte kan påverka alls. har gjort vad jag kan och denna gången räcker det inte... och det känns helt ärligt förjävligt. det här kommer uppfattas som väldigt kryptiskt men jag vill inte gå in på massa detaljer denna gång utan bara skriva av mig helt enkelt.

jag känner mig maktlös. panik, ångest, ledsen, tårar, försöka hitta något positivt i situationen - ibland går det, finner kanske lite glädje, panik och ångest igen. typ så snurrar det runt. frågan är litegranna (eller de ynkliga val/alternativ jag har - pest/kolera); frossa eller börja backa. plus eller minus. kör eller tvärnita.

nu tog det stopp. jag hatar det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar