söndag 25 november 2012

helg!

haft en mycket bra helg :) julbord med jobbet på fredagen, efter det blev det en tur på Fridays för lite drinkar/strawberry daiquiri och en avslutande sväng på Nivou. dock en liten liten stund bara, dit måste jag någon mer gång och verkligen vara där en hel kväll! nu drog vi hem så tidigt, men det gjorde då ingenting det heller :)
lördagen startade jag med mysfrukost på Torshov hos Anna! lyx :D efter det tog vi en tur på stan, och sedan hem för mat och förfest. vi var på två krogar nära mig, så det var praktiskt när vi skulle hem! dock blev Linneas iphone stulen... lite sur avslutning på kvällen :/
vaknade idag och var lite småseg... här stänger ju krogarna 3 så man blir ute lite längre, och jag sover så dåligt när jag varit ut så har varit rätt sliten idag. men tog mig iväg på klippning av toppar kl 14 :) blev en lite längre promenad då också så det var bara bra! 250:- skulle han han, som hittat ;) när jag kom hem drog jag och sambo-Daniel och åt sushi på en sushi-restaurang som ligger bara runt hörnet här. guuuuud så gott det var! tokbra idé :) sen gick vi hem och hängde i soffan ett tag. lite senare gjorde Daniel mousakka så vi käkade igen och såg en film. jag somnade :P bra sällskap... höhö.

nu börjar det bli dags för säng iaf. startar jobbveckan med föräldrasamtal kl 8! efter jobbet har jag bokat spinningpass på Bislett. och där var veckan igång :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar