torsdag 29 november 2012

tia går

den här veckan har gått rekordfort! i  tisdags efter personalmötet var jag och Daniel G och käkade mat på Big Horn Steakhouse som ligger precis här jag bor, supermysigt och god mat. lyx mitt i veckan är aldrig fel! det behövs. nu när han ska lämna mig för Australien och den delen av världen under alldeles för lång tid får man väl passa på att ha det lite bra antar jag...
vet inte om det var spinningpasset som satte fart på eventuella bakterier i kroppen min. för natten till onsdag fick jag ont i halsen... jag som tänkte satsa på träningen extra mycket den här veckan :/ istället har jag tagit det lugnt nu i två dagar. inte konstigt om jag skulle åka på något nu, barnen hostar och snorar som aldrig förr, och fler har varit hemma den här veckan pga feber :/
efter jobbet idag tog jag en sväng i affärerna och en tur på SATS. har ett "två-gym-kort", och nu stänger ju SATS på Majorstuen, så tänkte höra lite vad jag har för möjligheter förutom att ha kvar medlemskapet på SATS Bislett. ska kika lite på nätet också... hur som! de två första julklapparna är köpta :) mamma fyller ju år om exakt en vecka, och jag har tänkt ta mig upp till Orsa då, så jag vet inte om dagens inköp får bli födelsedagspresent eller julklapp. har en vecka på mig att fundera då ;)

har även köpt lite pynt till lägenheten, så nu börjar den bli redo för advent och jul :) även om ingen är här över jul så kan vi ju faktiskt få ha lite julmys fram till ferien!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar