onsdag 7 november 2012

motivation

vilket ord egentligen. hur ofta/länge är man motiverad egentligen? min motivation till att sätta igång med jobb-måsten försvann precis :P kom hem, lagade mat och nu sitter jag här utan att ha plockat upp jobbdatorn och mitt block. har en del att pyssla med! renskriva föräldrasamtal, svara på mail, skriva ny ukeplan (veckoplanering) till nästa vecka, som ska grejas med lite extra för vi ska bl.a ha förberedelser för Loy Krathong (thailändsk högtid), och en del vakter (öppning, stängning osv) ska ordnas med på folk eftersom vi ändrat lite på fördelningen av personal. det var säkert något mer också, som jag inte kommer ihåg nu, men har uppskrivet på min kom-ihåg-lapp :P

kryssningsplanerna gick i stöpet, när allt blev slutsålt. jag och A fortsätter att hålla ögonen öppna :) vore så roligt att bara få göra något annorlunda, även om det bara gäller ett dygn eller två. nästa år SKA jag åka utomlands, med vem och vart har jag ingen aning om. men iväg ska jag :D bara anmäl resintresse så kokar vi ihop nåt!! toksugen ja!



tycker det är fränt att jobba på en thai-norsk barnehage. får med mig så mycket varje dag så det är helt tokigt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar