onsdag 1 september 2010

Ligger i

Nu är jag iaf med i planeringen. Har skickat in det min handledare bad om för denna vecka. Ska försöka ta mig i kragen och kolla igenom gamla uppsatser och rapporter jag skrivit, för att se om jag kan använda mig av någon litteratur jag haft förut. En början, och det får vi vara glada över :) Trodde inte jag skulle få iväg dokumentet idag, men jo du! Roligt att överraska sig själv ibland, ger en extra kick :P

Sola skiner så fint här hemma i Dalarna. Höst är helt ok om det får vara fint väder och rätt varmt. Solen gör en hel del! Idag är det faktiskt första dagen på första höstmånaden. Nu drar det ihop sig, både här och där... Min förkylning börjar gå åt rätt håll. Drog på mig joggingskorna för första gången på hur länge som helst igår! Blev en promenad bara. Ska försöka komma igång igen, springa iaf 2-3 ggr i veckan. Har ju ändå inget att träna till nu :) Kan göra't för min egen skull bara.

Får duga så så länge! Tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar