söndag 27 november 2011

1a advent

dagen började med frukost här hemma på Geijer. min sängkompis var lite sliten till en början, men efter lite frukost kom i hon igång någorlunda ;) vi har bakat pepparkakor och lussebullar, ätit pizza, provsmakat och myst i soffan idag. kanondag helt enkelt! och det luktar tokgott här hemma! mys :) nu har vi ganska nyss skiljts åt, efter en busstur ut till Hagalund där Ibizan sovit i natt.




kalasmys efter jobbet hemma hos Sofie (närmast i bild) med Kajsa, Johanna och Issa.

jobbdoningar.


me in the VIP-room.

tycker jag klarade mig fint där i baren. med tanke på förutsättningarna; ny på jobbet, lördagsmatch, löningshelg. you name it. hade rätt mycket emot mig men är riktigt nöjd med min insats :) nästa gång hoppas jag att få jobba mer med servering av mat. känner att det är lite mer mitt område kanske. var skapligt trött i natt när vi tog apostlahästarna hem hit. kvällen var rolig i alla fall :)
nu ska jag gå och dö i soffan. har blivit alldeles för dåligt med sömn, även denna helg. smisk ska jag ha!

Pösssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar