tisdag 1 november 2011

rolling



veckan rullar på i über fart! tisdagens jobbdag var över kl15. då åkte jag och pärlan vidare mot Interwheel där vi hämtade ut hennes NYA vinterdäck! hon kommer vara kanon i vinter ;) sedan for vi vidare mot Grums, bäbismage och Evelina :) måste ju kolla av läget så allt är tokbra med dem där borta! måste försöka ses lite oftare bara...
nu har jag varit hemma en stund, hunnit äta t.ex. tänkte duscha nu och varva ner, bada kan jag nog inte göra för då det jag en som skulle somna dirr! det får jag vänta med till efter DHW och ett par viktiga samtal :)
dagens happening är nog ändå samtalet från LLA (Löfbergs lila arena). ska få komma på intervju och rundvandring om en vecka :D ni kanske tycker det är knasigt att jag vill jobba med något som inte har ett dugg att göra med det jag ändå valt att utbilda mig till, men saknar verkligen restaurangbranschen! sen är det ju ett stort plus att det är på LLA, fatta vilken stämning det kommer vara?! kommer ju givetvis jobba på som vanligt med mitt inom förskola och skola, men något annat på sidan av vore bra. både vad gäller den ekonomiska biten och för att det kan vara bra med lite ombytlig arbetsmiljö ;) hoppas de gillar mig så det blir av, vore så fruktansvärt roligt!!


det här tänker jag mysa till det med till DHW! bär (hallon i detta fall), kesella och digestivekex, MUMS!!


ha en fortsatt bra dag ock kväll :) PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar