fredag 11 november 2011

we found love



den här helgen blir det bara mys i alla fall! idag slutade jag sent. sista barnet gick 17, så då gick jag med! jag och ibizan åkte hemåt mot stan. kvällen har bestått av ensam-mys, vilket har varit uppskattat (av mig själv)! vet inte vad det är med barnen. men antar väl att även dom inväntar lite ledighet! men vi får helt enkelt vänta i drygt en månad till. bit ihop!
jag lagade något nytt (se bild ovan) ikväll :) tortellini och kasslertärningar med ost- och kantarellsås uppe på och in i ugnen en stund. det var riktigt gott! jag överträffar mig själv varje gång ;P jag har även kikat på Idol, målat naglarna och lite sånt. ska väl orka hålla ögonen uppe till utröstningen och sen blir det att ringa ett samtal och sen sluta mina gröna för denna fredag :) i morgon kl 10 ska jag pumpa min body med Kajs! Body pump alltså, och bastu efter det. vi fortsätter dagen med lunch på stan och sedan åker vi vidare ut mot Bergvik och IKEA. det är egentligen fröken Andersson som har ärende dit, men jag lär inte gå därifrån tomhänt :P det där löser jag! antar att kvällen fortsätter med mys hos någon av oss!


förra helgen var grym!!

men nu är det slut på intaget av rusdrycker ett tag. man blir ju så himlans sleten av 'et :P


ha en fortsatt bra fredagkväll vettja! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar