fredag 4 november 2011

fredag i orsabyn

ja livet går i x2000 fart! igår efter jobbet hämtade jag upp frun och vi drog norrut. en månad sen sist, igen! schemat är späckat och jag hinner inte med det jag vill, på långa vägar. folk får helt enkelt börja hälsa på mig!! för det här går ju inte, stressa runt på det här viset :P i morgon ska jag kika på skidutrustning. pengarna bara flyger iväg, men det är många måsten denna månad. vinterjackan är i alla fall inhandlad! ska även hinna med att rida, ta en springtur, hälsa på Nina m. familj innan det är dags att svira om till partyoutfiten. ja hej å hå, sen var det söndag och dags att åka hem. jisses, skulle behöva minst en vecka här uppe för att kanske hinna med det jag vill. nej, mer besök till mig i Karlstad skulle sitta på plats. ta det inte som en pik eller så ;P nu ska jag äta efterrätt! mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar