söndag 13 november 2011

världens bästa helg typ ♥

efter gårdagens pump var det skönt med en promenad idag på förmiddagen! tror vi var ute och gick i 1½-2 timmar jag och Kajs terapisöndag :) på eftermiddagen tog jag tag i mitt boende och tvätten. passade på att göra om i sovrummet. små förändringar, som andra gardiner och annat överkast. små som sagt, men det gjorde en hel del :) har lovat bilder på lägenheten! det kommer, snart! lovar :) innan hade jag mer blått i sovrummet, nu är det vitt vitt vitt. det är så mörkt ändå den här årstiden, så varför göra det ännu mörkare :P min teori.


gårdagen började som sagt på SATS med body pump. efter det åkte vi till Oliven och käkade lunch, wraps med kylcklingröra - tokgott!! sedan styrde familjen Herrhagen Ibizan mot IKEA och Bergvik. och ja, jag lyckades hitta massa på IKEA. givetvis :P köpte även två par skor också. innan vi åkte hemåt handlade vi på maxi, och hemma hos Kajsa styrde vi hemmagjord pizza med mozzarella, lufttorkad skinka, ruccola (rugguggla haha) och färska tomater. även det var tokgott :) min helg har varit toppen! fler såna väntar framöver.





men innan en ny helg kommer väntar en jobbvecka till. rivstartar med jobb 7.30-16, och sedan APT 17.30-19.30. lär väl vara hemma vid en sisådär åtta i morgon kväll. stannar kvar på Hammarö efter jobbet. tar en promenad, käkar lite och myser på avdelningen till vi drar igång.

hoppas ni också haft en bra helg :) PUSS & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar