torsdag 17 november 2011

tokenergi!

jobba, träna, äta, ( sova), typ. fick det på bild till och med! :P

shit! studsade typ ut ur spinningsalen efter passet! vilken energikick :D 75 min spinning tog visst inte slut på mig? fruktansvärt härlig känsla! fick dock världens magknip efteråt, så jag lär ha
tagit ut mig skapligt ordentligt ändå :P vila några dagar nu. kör kanske något på söndag!
i morgon är det fredag, igen! ska bli riktigt härligt med helg - som vanligt! ;P vet inte vad jag ska hitta på med i och för sig. känner mig nöjd över att jag äntligen funnit tjusningen i att bara vara en helg, ensam. det gör lixom ingenting :) träffar så mycket människor under veckorna så det kan vara skönt med åtminstone en ensam-dag :) helt ok!

nu funderar jag på säng.... godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar