tisdag 8 november 2011

plötsligt händer det

kan man sammanfatta min dag med :) jag har haft en dag av högsta världsklass skulle man väl kunna säga! kände redan i morse att det här skulle bli en bra dag! för det första gick det bra att jobba. för det andra blev jag inbokad att jobba på särskola i morgon (superduperspännade!!). för det tredje gick det bra på mötet på LLA och jag ska börja extraknäcka som servitris :D för det fjärde gick det bra att träna och det känns kanon att äntligen vara igång och framför allt känna att jag orkar mer och mer och mer... taggad till tusen är jag!! men kan man bli annat med så bra coacher ;)

tillsammans med dessa och Kajsa kommer jag susa fram i Vasaloppsspåret, var så säker :D



nu ska jag gå och lägga mig och försöka varva ner, lättare sagt än gjort?! har ju ännu en kanondag att se fram emot :) ha det bäst till vi hörs igen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar