måndag 28 november 2011

work work

jisses. uttalade mig igår om att detta kommer bli en soft vecka! tji fick jag :P såhär såg min jobbvecka ut i morse:

mån: 7-13.30
tis: 8-12
ons: -
tors: 7.30-16
fre: 7.30-16

nuläget:

mån: 7-13.30 (Nallen) 13.30-16.30 (Brummelman)
tis: 8-12 (Asphöjden) + 12-17 (Råtorp)
ons: -
tors: 7.30-16
fre: 7.30-16

blev lite tillägg så att säga! jag är trött nu. hade laddat för att jobba tidig dag, men blev annat när det krisade och jag såg siffror framför mig. bara att bita ihop och ta allt i jobbväg som finns! onsdagen har jag inte lagt upp någon tid, för då ska jag: till frissan på morgonen, intervju efter lunch och efter intervjun göra HPB (hälsoprofilsbedömning) med Kajs. avslutningsvis ska hon massera mig. kan känna att jag är lite värd det :P det har varit intensivt de senaste dagarna. en dags ledigt är inte så mycket när man är överallt och flänger som jag gör. så därför, i vanlig ordning, längtar jag till helgen. men denna helg ska jag ta tillvara på (i vilosyfte). inget kalas och inget jobb, vad jag vet :O hur som så tänker jag inte kombinera dessa två på en och samma dag en gång till. inte inom snar framtid i alla fall :P börjar dessutom känna mig sjuk igen. hostar som en tok i alla fall. trött är jag pga för lite med sömn, så nu tänker jag gå och lägga mig :) kan vara bra i förberedande syfte, sova mer borde jag kunna fixa! ;O




gnatt!

3 kommentarer:

  1. Tycker den där veckan såg ganska soft ut iaf trots tilläggen.. :P Fast jag jobbar ju så det nästan känns som att jag bor på sjukhuset.. :P

    SvaraRadera
  2. Jo det är klart. Men inte om man gick in med inställningen "riktigt soft" ;P Sen tror jag tröttheten hängde i sen lördagen, måste som sagt bli bättre på att lägga mig tidigare om kvällarna. Blev iaf ingen träning denna vecka, annars känns det typ som att man aldrig är hemma :P

    SvaraRadera
  3. Nej, känslan av att man typ aldrig är hemma känner jag igen.. :P Tänk om man hade typ kunnat jobba 75-80 % och tjänat lika bra? Vore super.. ;P

    SvaraRadera