lördag 3 december 2011

ekonomi

ett, för mig, orosmoment. ibland är det jobbigt att vara ekonom ända ut i finger och tåspetsar. men en jädra fördel givetvis! kikade precis över mitt konto och mina tillgångar till eventuella julklappar och andra måsten i tre veckor till. borde överleva :P som sagt - det suger att få kass lön till just denna månad, men vad gör man? jo, jobbar som en gnu i november. längtar till lönen denna månad (får ju mina timpengar månaden efter, i detta fall december)! kommer få gå på schema i restaurangen på Löfbergs lila i januari. inte helt fel! det dumma är att jag inte har en susning om hur jag jobbar i januari, så hoppas att jag ändå får något pass. det är ju lite svårt att planera med någon som för stunden inte kan planera... :P mitt i där någonstans ska jag hinna träna också, och få vara frisk! hostan är bättre idag, så det blir att fortsätta vila under dagen. får höra vad fröken Westman har för idéer för resten av dagen, bara hon kvicknat till från sitt julfirande med jobbet :P regnet öser ner vinden är helt bananas. tänkte dra mig neråt stan för att försöka få igång idéer till julklappar, meen inte idag :O i morgon, kanske.

fröken W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar