tisdag 20 december 2011

längtan


här kommer jag förhoppningsvis spendera lite tid under jul och nyår, Orsa Grönklitt :) bilden är från idag, så det ser lovande ut vad gäller snö :D dock är detta en mil upp på ett berg, så det är inte lika mycket snö nere i byn. på tal om snö, som är en stor snackis just nu, så vräkte det ner när jag körde hem från Forshaga idag! me like :D äntligen lite vinter och julkänsla även här!

om ett tag ska jag ner på stan för att möta upp Sandra, en till Orsatjej som intagit stan, tillsammans med sin hockeyspelande pojkvän, sen i somras:) vi ska käka någonstans och bara ha det väldigt bra! ser fram emot det :)
har även haft en toppendag på jobbet idag. uuuh så jag trivs på Kotten, det är nästan oförskämt. vad skulle jag göra utan alla goa barn jag möter om dagarna? troligtvis inte överleva ;O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar