torsdag 8 december 2011

sjöglimt

Sjöglimten gör iaf rätt för sitt namn :)

i morgon är det fredag, som så många fler än jag vet :O jag jobbar 9-17, inte den rockigaste tiden en fredag kanske. men mamman och pappan är inte framme hos mig först senare i alla fall, så jag kan jobba i lugn och ro :) kommer ha en kanonhelg! och som jag har längtat efter de två bästa människorna i mitt liv!! jag kommer utan tvekan få ett bra avslut på denna vecka :) som för övrigt varit lite av en berg- och dalbana...
lite drygt två veckor till julafton med! och jag har inte köpt en enda julklapp... har jag någonsin varit såhär seg? vi skyller på vädret. svårt att komma in i någon vidare stämning när det är mer grönt än vitt ute. men nu snöar det, typ! lite regn också givetvis, och storm. sängen lockar en hel del! dels för att den är nybäddad också ;)

gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar