torsdag 15 december 2011

hejsan hoppsan!

trodde jag skrev här igår senast, men det var visst i måndags :O jaja, vem har sagt att man behöver hänga med i tempot som är?!
under veckan har jag i alla fall hunnit jobba; tre dagar på Råtorps förskola, med "mina" små kottar (har varit där rätt mycket nu så de känns som mina :P) och snart två dagar på Kulingen. på måndag ska jag prata med chefen, får se vad hon har i kikaren. kan vara vad som helst det :O
jag har även hunnit med att julklappshandla, och ätit julbord på Möruddens brygga. ikväll ska jag skriva julkort och lägga dem på posten, får trycka in det också i mitt späckade schema!

min första fröken-blomma :)



idag har vi haft julbord på Kulingen, jisses vilket pyssel. älskar verkligen att duka och göra fint! det är vid såna tillfällen jag fattar varför jag trivs så himla bra med servitrisjobb :)
jag är verkligen jättetrött nu :P får bli sängen supertidigt ikväll, för öppnar nämligen i morgon. tidig fredag är aldrig fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar