lördag 17 december 2011

the one that got away

lördag! helgen är i full gång, och jag ska ta mig neråt stan och SATS tänkte jag. igår var jag duktig och körde spinning 55 min på eftermiddagen. efter det åt jag en sen middag och landade i soffan! fick en riktigt bra avslutning på min jobbvecka.
ikväll kommer Madds hit! vi ska äta tacos, drick vin och töla lite :) kvällen slutar på blue moon, kan bli riktigt jäkla bra :D är väldigt laddad känner jag, var längesen jag var det för en utekväll! känns riktigt bra att det är mindre än en vecka kvar till jag får åka hem till mitt Orsa också! det har nästan gått två månader denna gång :/ och det känns i hjärta och själ, sanna mina ord! ska passa på att dra in allt mys och all närhet när jag är där uppe :) ska försöka hinna med att hälsa på så många som möjligt. och åka skidor. och rida. och jaa, har en känsla av att vistelsen kommer gå toksnabbt! men får bli lite fler resor upp framöver, måste ju åka skidor! här nere kan man bara glömma den biten av träningen. snöade igår, lite idag. men gräsmattan lyser sådär uppkäftigt grön där ute :P
neej nu ska jag göra ett ryck! mjaaaaaauu

min vov. om du bara visste vad mycket jag saknar dig, tokhund!

1 kommentar:

  1. Jag ska också åka skidor när jag kommer upp!! Och hej och hå vad vi ska åka på tjejvasan sen! :D

    SvaraRadera