måndag 5 december 2011

shut down

trött. halvsur? vet inte. men är inte tillfreds. det är något som gnager i mig, inte bra. jobb länge idag också, varit hemifrån 12 timmar - det känns en aning. men hey?! det är ju trots allt måndag.
i morgon får jag träffa Linn. det ser jag fram emot! men innan det; jobb 7.30-16. norr om stan (Råtorp). förutom tisdagen är det Öa (Hammarö) som äger mig denna vecka. trivs på min sjöglimt och med mina kulingar. hatar tanken att jag snart inte ska vara där längre. börjar faktiskt bli riktigt less på att ständigt bli uppryckt när jag väl börjat rotat mig, börjat känna mig trygg och bekväm. livet har varit hårt emot mig den senaste tiden. det säger typ; bli aldrig bekväm, bli aldrig trygg, tillåt dig inte att tycka om något, släpp inte något inpå dig - för det gör bara ont. jävligt ont. därför är jag nog på väg in i min bubbla igen. vill inte vara sån. men ibland är det bara så mycket bättre att stänga av.

1 kommentar: