lördag 24 december 2011

God Jul

packning

årets julgran, alltid lika fin :)


obeskrivligt härligt att vakna upp här hemma på Matslofvagården! pirret i magen hindrade mig från att somna om, så som ett litet barn på julafton, precis som det är, knatade jag ner för trappen :P nu innan lunch ska jag ta mina fyrbenta vänner på den traditionella julmysritten! ska bara hitta en tomteluva ;) Tösen får gå i släptåg. kl 12 kommer farmor och äter grötlunch med oss, sen lär det bara rulla på! Kalle kl 15, dusch och sen kommer övriga :)
igår när mamma åkt till jobbet gjorde jag och pappa det sista med julklappar och allt vad det innebär. jag bar och jag bar ner för trappen, men nu är det i alla fall fullt under båda julgranarna :) klockan blev tolv, och jag var så trött så jag inte visste vad jag hette. det kändes att jag varit vaken sen 6 på morgonen, och sen kört 27 mil på det! sov som en prinsessa i natt :) men nu vankas frukost!! :D mysigaste frukosten på året. lätt!!

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar