måndag 12 december 2011

vecka 50

då var den näst sista arbetsveckan innan julledigheten i rullning! jag började veckan med sovmorgon och jobb 9-16. efter det mötte jag upp Kajs på SATS för en genomkörare! lyckan var stor när vi såg att de köpt in en stakmaskin!! :D här ska stakas inför Tjejvasan, var så säker!
jag hoppas och vill att jag får vara frisk ett bra tag framöver nu. hostan hänger i, men köpte Bisolvon igår och den påminde mig om att jag faktiskt har andats bättre än vad jag gjort de senaste tre veckorna :O det tackar vi och bugar för. nu får det gå åt rätt håll, för tusingen vad jag saknat träning! tar det lite lugnt denna vecka vad gäller konditionsträningen, eftersom hostan drar igång så fort jag kommer upp i puls (inget bra). torsdag kan bli nästa träningstillfälle, men funderar mer på fredagen eftersom jag slutar tidigt då. beror sig på vad jag vill göra, pass eller gym :) har två dagar på mig att överlägga med mig själv. på onsdag vankas det nämligen julbord med jobbet, på Möruddens brygga på Hammarö. kan bli hur mysigt som helst det :) ser himla fint ut där. dit måste jag åka i sommar och äta! påminner om mitt kära strandis, i alla fall på bilderna. att hoppas på snö tills onsdag är att hoppas på för mycket, tyvärr. för här regnar det bara :/


vi kommer nog inte sitta ute dock, även fast vi har väldigt milda temperaturer här i Karlstad ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar