söndag 2 december 2012

summerar sjukdagarna

fredagen gick ok, jobbade men skulle nog inte varit där egentligen. lördagen vaknade jag och kände mig relativt pigg, så tog en promenad på förmiddagen. ville passa på medan det var ljust och till och med sol! kom hem, gjorde frukost och sen hände inte mkt mer. vid 19 tiden mötte jag upp brudarna för lite sushi och mys hos Linnea. kom hem vid tolvtiden, började typ må illa. tänkte jag var trött och gick och la mig! vaknade 7 i morse och va tvungen att löpa på toa. tvingade upp sushin som gjorde illa magen, det blev lite bättre så jag somnade om. sedan har jag varit liggandes i sängen förutom ett par besök ut i köket för att hämta te och en liten skål med yoghurt som jag fick i mig. vid 18 tiden kom jag upp, käkat lite makaroner och sedan blev jag faktiskt med Daniel till Ica (kors i taket!!) det var dagens kraftansträngning delux. nu ska jag duscha av mig lite, kanske dricka mer te och framför allt vatten! köpte en lite cola, fick för mig att det skulle vara bra så får bli lite sånt oxå då! jobb i morgon? tveksamt... :/ väldigt tveksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar