onsdag 9 januari 2013

idag är det fullt upp, ända till huvudet dunkar ner i kudden. slutade jobba 16 idag, har efter jobbet hunnit dammsuga hela lägenheten, plockat, ätit och packat ur min julpackning. va väl på tia ?! har i och för sig knapp varit hemma så har inte hunnit med det... ;P ursäkt?? nu ska jag fortsätta med jobb. ukeplan (veckoplan) ska ordnas med. det är lite förändringar och saker som kommit till så det kan bli lite pill. och eftersom det ska skrivas på norska tar jag lite längre tid på mig :P

gillar att vara sysselsatt. gillar mindre att bli ensam med mina tankar, dom skräms litegranna. det ska bli skönt att grabbarna mina kommer hem nästa fredag. tysthet kan vara skönt, men inte dagar som dessa (nu blir det luddigt igen känner jag). det handlar om anpassning, och vi människor är ju anpassningsbara. mer eller mindre! vänja sig vid tanken, vänja sig vi känslan, acceptera hur det faktiskt är. har gått igenom det här förr, någon gång för mycket, men därför vet jag att det tillslut blir bra! det kommer att ordna sig, det kommer kännas bra. jag måste bara tillåta mig att bli lite sånhär ibland och låta det ta sin tid. det väntar bättre tider, säkert mer snart än vad jag tror :)

som om en timme t.ex.! då ska jag äntligen få träffa en av mina Elin som jag håller så kär :) har inte träffat henne sedan i november säkert...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar