onsdag 2 januari 2013

tilbake i Norge

dagen, kvällen och natten som jag så länge gruvat mig för kom. och passerade med bravur! det kändes helt ok att komma hit igår/i natt. sov som en prinsessa i natt och första jobbdagen har flutit på fint :) det är inte alls så ensamt och jävligt som jag trodde det skulle vara, utan det går riktigt bra!

tog hem jobbets dator för att sätta igång med nästa veckas planering och lite annat som måste göras. men nu sitter jag här och småstirrar på datorn där borta och känner inte riktigt för att sätta igång :D man blir lite förslappad efter ledighet och helst såhär när man kommit hem, ätit och satt sig ner har man definitivt ingen lust på jobb. men men... det är redan onsdag, alltså har två dagars jobb redan gått bort så har ingen mer tid på mig nu. bara att bita i det sura äpplet, så att säga.


:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar