måndag 7 januari 2013

veckostart

måndag är inte min bästa dag. och precis idag är det tre månader sedan vår Tösabit somnade in... sedan dess har de där måndagarna varit extra tunga :(
i natt sov jag superdåligt. första natten som det hände sen jag kom tillbaka efter jul och nyår.. hade svårt att somna, och även sova överhuvudtaget. drömde konstigt och det kändes som jag var i något tillstånd mellan vaken och sovande. asdrygt! men brukar ofta vara så natten till måndagen. antingen har jag sovit länge söndagsmorgonen eller så sover jag på eftermiddagen som jag gjorde igår, och två timmar var nog lite saftigt :O iaf så pass sent som jag somnade. aja, får helt enkelt hoppas det går bättre i natt! i morgon är det tisdag och veckan har kommit igång på riktigt. skönt!

har kanske hittat fodervärd till Curry också. de hörde faktiskt av sig till oss, genom en gammal vän jag har lärt känna under åren som hästgalen. två flickor, 12 och 14 år med en mamma som är väldigt insatt och kunnig. de ska provrida så får vi se vad vi tycker om varandra osv! Curry kommer i så fall att flytta, men inte så långt :) ett par mil bara. det vore super om han kunde få sig människor som verkligen har tid och vill lägga energi på honom. det önskar jag honom verkligen! måtte detta bli bra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar