torsdag 24 januari 2013

tokdag

flumdag delux! trots att jag sovit länge och bra i natt har jag varit trött och flummig idag :P mycket skratt och tok här hemma. kommer verkligen sakna pojkarna mina... <3 p="">jag står ute i köket och slåss med sockerkakan, Daniel går in på sitt rum (andra sidan lägenheten) och ropar nåt till mig. "Dumma pöjk som går iväg och SEN ska prata med mig, tänkte jag". går efter och säger att jag inte hör ett ord av vad han säger. "jeg bare sier at jeg er kjempegla i dig :D" så himla go min Daniel!

lite senare slår jag på torktumlaren (innehållande dunjacka och 4 tennisbollar), det börjar bråka som bara den inne på badrummet och i samma sekund hör jag: JOOOHAANNAAAA!! från både tv-rum och Walles rum. tror inte de va så kjempegla'a i mig någon av dom då :D men bjöd ju på äppelkaka så de blev nöjda tillslut ;) lite gofika i soffan inför helgen, aldrig fel!

torsdag på Majorstuenselit! i morgon -----> KARLSTAD :D maaahahaahahaa! som jag längtat! och så mycket kul och mysigt jag ska ha! kan redan säga; underbara helg <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar