söndag 6 januari 2013

söndagsplaner

hade min söndagskväll planerad, men det blev ändrat för en stund sen. nu är klockan snart 18 och jag börjar undra lite vad jag ska fördriva tiden med... Anna är i Jessheim och gosar hon! min tokfia :) kanske jag ska se en film? sova mer nu är ingen bra idé om jag ska kunna sova sen :P städa vet jag inte om jag orkar... borde egentligen dra ett varv med dammsugaren och dammtrasa men vetti tusan alltså. med tanke på att vardagen står runt hörnet kommer det inte finnas mycket tid och ork till det så fort måndagen kommit igång. jag har ju inte ens packat upp min väska än :D har tid till sånt nu, men det är ju så fruktansvärt tråkigt!

shit vad dagar, helger och veckor går fort! känns som hela januari är förbi redan med tanke på att helgerna redan är så gott som fullspäckade med antingen måsten eller andra planer. måste bl.a. till Karlstad och få ordnat med kontrakt, nycklar osv till lägenheten eftersom en ny ska flytta in nu vid månadsskiftet. det måste bli av rätt snart... jag ska ju själv flytta då lixom! it´s not only only :P funderar mer och mer på att säga upp lägenheten också. läskigt, men vad göra? det största problemet är ju alla grejer jag har där. får väl bli till att sälja undan en del antar jag... :/ min älskade soffa t.ex. usch va tråkigt! nej det orkar jag bara inte tänka mer på just nu.

























mitt Karlstad i all ära. fy fan vad bra jag hade det där ! och nu är mycket sig olikt där egentligen... hur kan det bara bli så? de här bilderna har jag inte velat titta på på väldigt läänge! jag visste vad de skulle väcka inom mig, och det är nämligen en viss saknad. saknad kan vara riktigt jobbigt ibland! saknad innebär att det var något som var bra, något som var viktigt, något som betydde. som helt enkelt inte finns mer/för stunden i alla fall. konstigt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar