onsdag 16 januari 2013

kääässt

kass dag. ingen bra start på jobbet. ville mest gå och gömma mig i ett hörn och gråta, men tur det blev bättre under dagen... idag har jag ingen bra känsla i kroppen. och både telefon och dator krånglar! kastar ut allt genom fönstret snart och köper nytt. men utgifter är det nog med kommande månaden. ska ut med deposition för mitt nya rum, 2 månashyror = 9000 :- bl.a plus hyran. tur det är pengar man får tillbaka när man flyttar ut! det är som att spara pengar på ett annat konto än sitt, typ. med tanke på att jag sparar ca 10 000,- i månaden nu för tiden så kan jag ju se detta som ett vanligt sparande. så iofs, det går! jag ska överleva ännu en månad ;) lön nästa fredag, då bär det även av till Karlstad!  då får jag träffa Kajsa som också ska dit, och fler av mina homies :) saknar dem..  när var jag där sist tro, november? tiden går för fort, alldeles för fort...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar