lördag 5 januari 2013

Lördag - no shit Sherlock?

Åh vad jag är nöjd med att jag inte åkte till Karlstad idag. Jag behöver lixom inte utmana ödet mer än vad jag gör ibland, så denna gång tog jag ett moget beslut och höll mig "hemma" i Oslo :) Glad är jag över att jag börjar kunna ta beslut som detta. Förut visste jag innerst inne att jag skulle göra ett dumt val, och gjorde det ändå och det kändes alltid piss och skit och allt det där efteråt. Men nu, jösses vad bra min mage mår :D bra där J, det går åt rätt håll stumpan. Sanna mina ord!

Tokbra kväll igår! Och efter jobbet gick jag och tränade, pass 2 för denna vecka. Blev en date med bandet i ca 45 min. Nöjd :) Snart ska jag packa en väska och åka till Annabanana för en eftermiddag hos henne, och sedan drar vi vidare på middag på Grefsen. Hur mysigt?? Vi ska ordna med efterrätt och lite vin :)
Börjar älska den här staden mer och mer. Blev kär redan i maj när jag var här, och det blir bara bättre och bättre. Trodde det inte, men lever ett helt annat liv här. Livet har tagit mig till en ny nivå, eller, jag har tagit livet till en ny nivå? En smaksak ;) Nya människor, nya vänner, nya möten, spännande och alldeles underbart! Fränt är det :) och såhär med facit i hand ångrar jag inte ett dugg att jag flyttade hit. Det är skönt att ha kommit över det jobbigaste farthindret som fanns där i början någonstans. Nu blir det som sagt bara bättre och bättre, och ser fram emot en vår med massa tokroliga grejer som kommer hända :D Excited!! Nu vänder det, det känner jag i lilla maggropen och i tåspetsarna. Uj uj uj, håll i hatten och katten och allt vad man kan komma åt! Poff säger det, så är det sommar igen också :)


sommar -12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar