söndag 20 januari 2013

underbara helg!

i onsdags bestämde jag mig för att det skulle bli en lugn helg, och det har det blivit också! jag och Anna pratade på utgång, men med tanke på massa skit i veckan så kände jag verkligen inte för det. fredagskvällen spenderades med Elin N på Jacob Aall, blev lite tapas och några öl var.. :P gott, mysigt, trevligt och behövligt! Elin är en sån underbar människa. hon är verkligen sig själv, uppskattar sig själv och andra. jag mår bra när jag umgås med henne :) hon är bra för mig <3 br="br">
i fredags med Elin N 
 
 
på lördagsmorgonen kom mina pojkar hem. det blev stort kramkalas! de fem veckorna har gått fort, men har hunnit sakna dem ändå :) vi myste ner oss i soffan en stund, käkade lite sen gick jag in till mig och somnade en timme till. efter det drog jag och Elin O till gymmet. jag sprang 4 km och körde gym efter det! SUPERnöjd :D efter det duschade vi och drog hem till mig för att packa om och sedan vidare till Elin. på kvällen lagade vi mat och myste med två Harry Potter filmer ^^ jag somnade till och med på soffan en stund! nöjd och tillfreds med en sån himla bra dag! :)
idag har jag tagit det lugnt, käkat frukost och sen kom Elin O hit så vi tog en promenad. var ute länge, och det var skönt! man vill så gärna ta vara på ljus och sol när man kan på helgerna :) dagarna börjar bli längre och ljusare. gött!!

den här veckan har jag tränat 4 pass! kom inte ihåg när jag gjorde det senast :P det känns i kroppen, vilket är hur skönt som helst men väääldigt stelt! löpningen igår tog fint och ben/rump-pass efter det ger stel underkropp idag :) till veckan blir det automatiskt mindre med träning. tisdagen går bort eftersom jag jobbar till 20.15, och defter det går iaf inte jag och tränar :P fredag drar jag till Karlstad, så har iofs måndag, onsdag och torsdag på mig. men beror på om jag ska träffa J någon utav dagarna också, och Elin N... ja vi får se :) fullt upp! gör inget med en lugn vecka heller. 2 pass är mer än ok efter en lite hårdare träningsvecka :) och det är väldigt mycket värt att träffa människor man tycker om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar