måndag 25 mars 2013

ferie

ok, snart :P haft en jävla countdown till den här ledigheten! ska upp en tur till jobbet i morgon förmiddag, men kl 13 går bussen till K-town. äntligen äntligen äntligen. två månader sedan jag var där sist, och då brakade min mage ihop för första gången sedan jag flyttade till Oslo. den har hunnit braka en gång till sedan dess, men som tur var inte lika rejält . en liten parentes :) vad jag ville säga med det var nog att jag hoppas att det inte blir samma denna gång. men det bör det inte :) jag har verkligen jobbat med min stress i det sista. djupa andetag osv osv...... ;)
nog om det. nyduschad sitter jag här, och benen skakar inte lika mycket nu som när jag gick hem från Elixia. Oscar visar verkligen no mercy! inte jag heller för den delen. nu har jag bestämt mig. och när jag har gjort det, ja då är det inget som kan stå ivägen. grrrrrr! its now or never. typ!

åååh i morgon får jag krama på Jani och Evelina! mys! det är väl de två jag hinner med innan det är dags att ta sig upp till Dalarna på onsdag eftermiddag. en längre Karlstadsvistelse måste bli i april :)

old times. good times. saknar! det är tråkigt att denna tid aldrig kommer tillbaka, den varade allt för kort! jag mådde bra med er pöjkera mina :) kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar