fredag 1 mars 2013

jobb jobb jobb

seriöst! jag kom på mig själv nu med att jag håller på med något jobbrelaterat varje dag i vecka förutom lördagar så gott som. är det bevis på att dagarna/tiden inte räcker till som jag har? shit pommes. jag bara hoppas att det handlar om att få in rutin på grejerna så allt slipper ta sådan tid och att jag slipper hålla på som jag gör. idag har jag pratat i telefon, svarat på mail och skickat nästa veckas plan till föräldrar och anställda. jobbtelefonen började ringa kl 9 i morse, samtal från kontoret, samtal ang intervjuer och annonsn som ligger ute där vi söker nytt folk osv. inte lätt att ha fri från jobbet längre... jöss. bara att försöka vänja sig antar jag :O efter den här veckan är jag riktigt glad att jag fick en dag extra hemma (även om jag jobbat lite idag).
det är ju kul det här, absolut! :) men vet att det lätt kan gå till överstyr, att man blir så ivrig så man jobbar "ihjäl sig". fler som sagt det till mig redan, och jag vet ju med tanke på besväret med magen förra månaden att jag måste försöka hålla min iver i styr. så, nu är det färdigjobbat idag. i huvudet och i praktiken :) nu tar jag helg!!

god helg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar