tisdag 5 mars 2013

veldig fornøyd

väldigt nöjd med min dag idag, trots att jag varit hemma och varit sjukis. tog en "jobbahemmadag", vilket går helt fint när jag har kontorsdag! älskaflex!! fått massor gjort, och känner att jag fått mer koll. positivt! har fått massa gjort vad gäller andra tankar också, och det är så himla skönt när jag äntligen bestämt mig. vissa beslut är tuffa att ta när det kommer till det mesta, men när de är gjorda flyger man lite lättare igen! sov dåligt i natt, morgonen var jobbig, jag låg i sängen och stirrade i väggen länge. men rätt var det var kände jag mig färdig med det, och efter det har dagen haft fin rullning. jag vet vem jag är, jag vet vad jag vill, jag vet hur ja vill må och jag avgör och beslutar utifrån det. säger som Mufasa i Lejonkungen; glöm inte vem du är! klok snubbe :P dock är det inte så lätt för de som inte vet vem de är. de som har så mycket att leva upp till så de vet inte om de är jultomten, fantomen eller jesus (det värsta är ju om det tror att de är jesus..) . stackars folk :O deras vägskäl är lätt större än mina som dyler upp då och då. hujedamej. jag ska göra allt i min makt för att hädanefter hålla mig undan såna orosmoment. jag blir minst sagt lika orolig, osäker och massa annat som börjar på o- så jag nästan blir osäker på om jag är jesus eller helt enkelt knasiga hannavirrpanna :P eller fröken J, fröken Jackson eller varför inte frøken strøken som norrmännen envisas med att kalla mig. tur att jag vet att jag är en och samma person trots flera smeknamn ;P höhö. jag har ingen att leva upp till, någon cool image jag behöver ha. jag tycker det är skönt att vara mig själv :) mest för att jag vet att det räcker jääävligt långt.




tack o godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar