lördag 23 mars 2013

surprise

 
fick en överraskning till frukost! :) Jennifer kom över och käkade frukost idag, och med sig hade hon en lite present från Wallebaloo. jag har inte träffat honom på superlänge, vår relation dog lixom ut när jag flyttade. jag får se till att vi tar en fika någon dag, även om det hänt vissa knasiga grejer så vore det fint om vi hittade tillbaka till det vi hade förr. livet förändras och vi med det, och vi kommer tyvärr aldrig få det som vi hade det hemma i Karlstad. vilken vår! underbara vänner, massa vänner. grillkvällar, filmkvällar, bakishäng, fester. fy fan vad jag saknar det där! jag saknar även mig själv från den tiden. jag var glad! skrattade så jag grät varje dag typ. för ett år sedan hade jag det superbra! jag var trygg. det är jag inte nu, inte helt. det sker och har skett så mycket konstigt i det sista. naiva jag går runt och väntar på dagen då jag landat skapligt. det borde ju ske, eller hur.. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar