söndag 17 mars 2013

helg!

här kommer en surv med bilder på min helg :)
 
Annas collage!

kalas hemma för sambo-Linn

kalas hemma för sambo-Linn

mitt collage!


nox
 
på fredagen var jag hos Elin i Slemdal, vi laga pizza och såg på Harry Potter-film nr 3. supermys!!
på lördagen blev en tur i Bogstadveien med Elin, jag typ handlade ihjäl mig. mår liiiite dåligt, men har iaf investerat i ett skid/alpinställ! blev ett Sweet Autonomy. det är superfint!! har det på en bild jag la ut nu. känner mig mer nöjd idag än igår, det sved i plånboken... men som sagt, det är en "investering". kommer knappast köpa ett nytt de kommande åren iaf :P på kvällen blev det kalas här hemma för Linn som fyllt 26 år. det slutade med en tur på Nox. Marius (delägare) som också var med på middagen och förfesten försåg oss med det mesta där kan man väl minst sagt säga. bord precis vid scenen/dansgolvet. perfekt :) bara att tacka och ta emot! det blev givetvis sent... upp i morse vid halv tio och iväg på världscupen i längdskidor. Anna H var sjuk tyvärr... men det var en upplevelse och stämning utefter spåret var enorm. jag stornjöt! :)
 
vilken helg jag haft! dags att försöka sova och storladda för en till arbetsvecka.. en förhoppningsvis lättsammare sådan än jag haft de två senaste. min mage skulle verkligen uppskatta det om jag säger så!
 
ta hand om er där ute! nattkramar/ J 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar