måndag 18 mars 2013

KortVasan2014

nu ikväll har jag anmält mig och mor till Kort Vasan nästa år! det gäller att vara ute i tid om man inte vill göra sitt eget spår i tre mil :P hoppas på bättre förutsättningar än Tjej Vasan 2012. nu har va ca 6000 före oss, då hade jag och Kajsa 12 000. lite skillnad! :D det kommer gå fint! och det känns extra kul nu när jag äntligen är pigg och frisk igen, jag är överlycklig! träning kl 16 i morgon, lika bra att köra igång direkt ;) pt timme i morgon, min sista grattistimme. funderar faktiskt på att köpa 10 timmars klippkort. han är bra den där Oscar! han kanske kan få fason på mig, ger han två månader ;) iaf till att få mig på banan igen. kan va värt! ska prata lite med honom i morgon ja.

http://langrenn.org/kondisjonstrening passar på att dela norska tips, varför inte lixom ;) tack Edvin! ska läsa detta innan jag somnar :)


nu blir det soving och uppladdning !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar