onsdag 20 mars 2013

Inte en dag har gått

utan att jag tänkt på...

vi drar dit palmerna bor! snart, inte tillräckligt snart kanske. men det är lov att längta!

helt ärligt! det finns så mycket inom mig som jag bara vill få ur mig, men vet inte i vilken ordning, i vilket hörn eller huvudtaget vad jag ska börja med! det är en salig blandning av massa känslor som far runt i kroppen min som inte går att ta på, och därför klarar jag helt enkelt inte att sätta ord på dem! det skulle bli ett enda osammanhang av allt möjligt. inget kul, inget intressant. mest röra! tur att helgen inte är allt för långt borta, time för nedvarvning igen.

för att plocka något i allt virrvarn kan jag iaf meddela att jag från och med igår har skrivit på ett kontrakt och gett en bit av min själ och lagt hela min kropp i händerna på pt-Oskar. förväntningarna är höga grabben! nu kör vi!!

klipp dig, skaffa dig ett jobb.. eller en pt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar