tisdag 18 maj 2010

Bra J!


Får bli en helt random bild idag. Såhär blev jag i håret när Elin klippte mig sist. Nu har hon jämnat ut pagen lite, nu börjar "sparning" av hår på riktigt, får se hur det går :)



Idag har jag minsann promenerat iallafall :) Jag och Cis tog med oss ombyte till skolan idag, så vi bytte om och gick neråt stan. Det tog rätt så precis en timme! Det tyckte jag var bra gjort :) Tror att det blev närmare 1 mil ? Det är ca 6 km till skolan, med bil. Men när man går så blir det ju en annan väg, så det kan nog stämma rätt bra :) Svettigt blev det iallafall. I den här värmen och sen med ryggsäcken på :P Men jag är såå glad att det äntligen börjar bli värme i luften! I morse och på förmiddagen sken solen, men det gick i moln på eftermiddagen :/ dåligt kan jag tycka.
Solen? Kom till MAMA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar