tisdag 25 maj 2010

Inlägg numero 100

Godiset i skålen är Sofias ;D

Jepp. Det här är inlägg nr 100 :) Men kan ju inte skryta med att jag vart särskilt aktiv. Definitivt inte på senare tid :P Får skylla på att jag haft mycket annat för mig! Förra veckan var en riktigt bra vecka :) Avslutade skolveckan med filmhäng hemma hos Sofia. Vi åt ananas och dippade morötter. Mums :) Avslutet på veckan ska vi inte tala om! Himla mysigt, vi säger så :)

Ny vecka nu då, och nya möjligheter. Har vart i bibblan på universitetet idag, vi har förberett lite inför sista redovisningen som är på måndag!! Hur gött är inte det då?! Sedan är det rapporten kvar "bara" :P Känns helt ofattbart att det redan har passerat 3 år. Som att gå om gymnasiet, fast de här åren har gått betydligt mycket snabbare! Och det har såklart vart bra mycket mer att göra också... Säkert därför det känns som det gått så fort :)
Nu ska jag nog försöka sätta mig in i Vygotskij lite mer, inför seminariet i morgon. Näst sista dagen :D Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar